ONDERHOUDSCONTRACT

Cremers Computer Company biedt u systeembeheer aan die is afgestemd op uw organisatie.

Cremers Computer Company biedt u systeembeheer aan die is afgestemd op uw organisatie. Voor een vast bedrag per maand bewaken wij uw ICT infrastructuur proactief, leveren wij zowel onsite- als remote ondersteuning en voeren wij periodiek onderhoud uit op uw systemen.

Op basis van een onderhoudscontract garanderen wij u wij u een optimale beschikbaarheid en lage responsetijden bij het verhelpen van uw incidenten. Met Cremers Computer Company systeembeheer op maat heeft u één aanspreekpunt voor al uw ICT behoeften. Van advies en installatie van hard- en software tot en met professionele support en full-service systeem beheer.

Verder geeft een onderhoudsovereenkomst u het recht op gereduceerd voorrij en uurtarieven en lage responsetijden bij het verhelpen van uw incidenten. Zelfs hebben wij een extra service waarmee u geen extra kosten voor al uw problemen meer heeft ( u betaald maandelijks een vast bedrag en uw medewerkers kunnen gebruik maken van onze snelle helpdesk zoveel ze willen ).

Wat kost een onderhoudscontract?

Voorkomen is beter dan genezen

Veel problemen kunnen worden voorkomen door tijdige controles en onderhoud. Veel mensen denken dat een servicecontact duurder is dan calamiteits afspraken. Echter blijkt uit praktijk dat de kosten lager zijn. De reden daarvoor is dat veel problemen voorkomen kunnen worden als deze eerder opgemerkt waren.

Voorkomen is beter dan genezen. Denk hierbij aan het vollopen van harde schijven, het vastlopen van een back-up, het uitvoeren van updates, controle op updates, het opschonen van de server en pc’s, het controleren van logfiles etc.

Periodiek remote beheer

24/7 monitoring van de server of NAS ( uptime )
24/7 monitoring van uw werkplekken ( Schijfruimte, CPU/geheugen verbruik, antivirus, Windows updates )
Dagelijkse Backupcontrole (online backup als lokale backup )
Dagelijkse Backupcontrole ESX (complete server backup)
Periodieke controle op het verwisselen van externe HDD door het personeel ( werking backup )
Periodiek updaten van het besturingssystemen op uw NAS of server
Periodiek updaten van lokale virussscanners en firewalls
Periodiek updaten van firmwares van uw NAS system
Gegarandeerde uitvoering en herstel tijden conform overeenkomst;
Periodieke controles op basis van checklists ( updates, storage, geheugen, services, logboeken, etc )
Adequate doorvoering van noodzakelijke (security) updates
Continue bijgewerkte systeemdocumentatie
Advisering (terugkerend advies op basis van het laatste kennisniveau en marktontwikkelingen)
Verlaagde tarieven op voorrijkosten en uurtarief

24/7 Monitoring van Servers, NAS en Internet verbinding

Monitoring van uw server, NAS of internet verbinding is natuurlijk een belangrijk onderdeel binnen het onderhoudscontract. Wij hebben een 24/7 verbinding naar uw server openstaan om zodra er iets niet in orde is meteen in actie te komen.

monitoring

24/7 Monitoring van werkplekken

Monitoring van uw werkplekken kunnen ook een onderdeel zijn van een onderhoudscontract. Met deze “extra” service kunnen we alle werkplekken binnen uw bedrijf monitoren op de volgende punten:

Online status
Status harddeschijf
Geheugenverbuik
CPU-gebruik
Processen
Windows-services
Gebeurtenislogboeken
Schijfruimte
Windows updates
Antivirus software
Windows Firewall

 

eset_remoteadmin